tisdag 26 juni 2012

Missoni

Jag tycker alldeles våldsamt mycket om det italienska märket Missoni, både deras heminredning och deras kläder! De använder härliga färger och har sitt kännspacka sicksackmönster. Det är ju ett dyrt märke så jag äger hittills inte ett enda plagg från Missoni. Men i dag surfade jag omkring på nätet och hittade en perfekt klänning från Missoni på 50 procents rea! Det enda problemet var storleken, det fanns en kvar, en italiensk XL. Men jag kollade måtten som fanns listade i centimeter och konstaterade att italienarnas XL definitivt är annorlunda än skandinavernas XL. Jag har nu därför gjort ett försök och beställt hem den, om den inte passar retunerar jag den. Jag hoppashoppashoppas att den inte är för stor!



Jag beställde den från webbplatsen Perfectly Basics.

2 kommentarer:

  1. Hej, har du sett detta ;-)

    http://www.vogue.it/en/people-are-talking-about/parties-events/2012/06/missoni-wedding

    SvaraRadera
  2. Nåjååå! Jag dog lite då jag såg bilderna! :)

    SvaraRadera