torsdag 9 augusti 2012

Recension: OPI Start to Finish

Jag har nu använt OPI:s Start to Finish sedan juni och är så otroligt nöjd! Start to Finish är alltså en multiprodukt som fungerar som både bas- och överlack och som dessutom stärker nageln. Mina naglar är vanligtvis svaga och tunna, skivar sig lätt och brukar aldrig kunna växa ut. Men efter att jag använt Start to Finish nu i ungefär två månader känns det som jag fått helt nya naglar! Så här ser de ut i dag:

 

Lillfinger- och pekfingernaglarna växer så det knakar och de andra naglarna börjar också ta sig så småningom! Naglarna känns mycket starkare och hårdare än tidigare och de skivar sig heller inte lika lätt.

På bilden har jag använt Start to Finish som bas, ett lager av L'Oréals Color Riche Le Vernis Essential i färgen 101 Opera Ballerina (en ny favorit!) och avslutat med ett lager Start to Finish. Jag har också testat Start to Finish med färgade nagellack och färgen sitter betydligt mycket bättre än med andra lack jag testat.

Priset är saftigt, det brukar ligga på drygt 20 euro för en flaska (finns att köpa till exempel på Kicks, Stockmann och Sokos), men det är definitivt värt det! Jag är såld!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar